Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2015 17:19 - (НЕ)ОЧАКВАНИ ГОСТИ или ОПИТ ЗА СТАБИЛИЗАЦИЯ
Автор: jovi4 Категория: Други   
Прочетен: 257 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2015 17:21


   Пред стаята си чух шум от тълпа, която нетърпеливо се мъчеше да нахлуе при мен.
Бях изненадан защото не очаквах никого по това време. Погледнах предпазливо през шпионката, но отвън цареше такава суматоха, че не можах да се ориентирам в образите. Набрах смелост и извиках:
    - Кои сте вие, бе? Какво е това хлопане - тропане? Какво искате от мен?
    - Ние сме твоите... - тук всички закрякаха и така не разбрах кои мои.
   Наврях два пръста в устата и изсвирих силно като собственик на двеста глави добитък.
    - Един по един и се пазете, че имам грип! - реших да ги стресна аз поглеждайки отново през шпионката.
    - Я ти, ти, ти, червендалесто - високият...
   Посоченият се огледа победоносно и извика:
    - Аз съм Високото ти кръвно.
    - Е, и?
    - Дошъл съм да ме понамалиш, че както си ме подкарал отивам към двата метра.
    - Има ли други, които искат да ги "понамаля", че умрях от смях с тази дума!
   Една лелка се изтъпани отпред, усмихвайки се сладичко:
    - Ми, аз съм Кръвната ти захар. Трогната съм от твоето нехайство и благодаря за постоянството ти с бабините курабийки, карамелените тортички "Лазаров", банички, милин...
    - Аз пък съм твоя Цирей на лявата бузка отзад! - нетърпеливо я прекъсна едно образувание с връх.
   Неволно посегнах - прав беше гаднярчето!
   Огледах се неспокойно и видях трима, почти близнаци.
    - Момчета, вие кои бяхте, да не сме нещо роднини?
    - Повече от роднини бяхме. Но връзката ни се разклати и те напуснахме. Сега дойдохме да видим как се справяш без нас, твоите Кътници. Бързо си ни забравил!
   Езикът ми извърши светкавична проверка на споменатите места, като се натъкна
и на други желаещи за емиграция.
   - Г-не, да Ви се представя: - започна един с достолепно - бяла коса. - аз съм Разклатеното Ви здраве.
    - Е, и каква ще я къдрим, г-н Разклатено здраве? Както гледам, зад Вас е Капилярната ми варикоза, една Болка в кръста, а, ето и една Гъбичка на големия ми пръст на десния крак... Впрочем, я влезте.
   Прегърнах го през рамо и заедно се заклатихме към разклатените от времето столове. Извадих порция живот с хапове разкарвайки ги с отлежал сироп за кашлица.
Отвън гълчавата изчезна.
   На другия ден разбрах, че Високото кръвно и Кръвната ми захар сключили брак.
   Да са ми честити!
---------------------
ЙК.
14.12.2013



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jovi4
Категория: Други
Прочетен: 19407
Постинги: 29
Коментари: 5
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930